ראשי » טיפול כירופרקטי הוא הפתרון הנכון למגוון מצבים

טיפול כירופרקטי הוא הפתרון הנכון למגוון מצבים

טיפול כירופרקטיכירופרקטיקה היא שיטת טיפול אשר במהלכה המטפל מבצע בעזרת ידיו או עם מכשיר ייעודי מניפולציות על הגוף. אורח החיים המודרני מוביל לצורך להתמודד עם כאבים שונים. ישיבה ממושכת על הכיסא, שימוש במקלדות ובמכשירים הניידים, חוסר בתנועה ועוד, מובילים לא פעם להתפתחות של כאבי גב ומפרקים. לכל אלה ניתן להוסיף גם פגיעות של ממש שיכולות להשאיר סימנים לאורך שנים.

טיפול כירופרקטי

טיפול כירופרקטי בא לתת מענה לכאבים שונים אשר קשורים במערכת השריר והשלד. הכאב עצמו מוביל לקשיים רבים בחיי היום יום: הוא יכול למנוע ממך לבצע פעולות שונות, להקשות על השינה ובסופו של דבר על ההתנהלות שלך.

הטיפול מתבצע על ידי מטפל שהוסמך בשיטה זו והוא מתחיל באבחון. בתחילה ירצה המטפל לדעת מהן הבעיות ולהבין את המקור להן. אם יש ברשותך צילומים או הדמיות, חשוב להביא אותן איתך לטיפול. לאחר מכן אפשר יהיה לעבור לשלב המגע שבו המטפל גם יוכל לאבחן את האזורים הבעייתיים וגם לטפל בהם. לבסוף, יינתנו לך הוראות ויקבע המשך הטיפול.

מי יכול להיות כירופרקט?

• חשוב לדעת כי טיפול כירופרקטי יתבצע אך ורק על ידי כירופרקט אשר המתמחה בתחום.
  • לא כל מי שעוסק בטיפול במגע יכול לתת מענה מעמיק כפי ששיטה זו יכולה לתת.
  • הכירופרקטיקה נכנסת לתוך ההגדרה של הטיפול המשלים, האלטרנטיבי ועם זאת המטפל חייב להיות דוקטור (בניגוד לטיפול עיסוי למיניהם).
  • רק מי שהשלים את הלימודים המלאים (לימודים של שבע שנים) בהצלחה יוכל לבצע את הטיפול במקצועיות ובאפשרותך להסתכל גם כאן באתר ולקרוא היכן למדו המטפלים.

טיפול כירופרקטי כולל ביצוע מניפולציות על הגוף

הרעיון המרכזי של הטיפול הוא ביצוע מניפולציות על הגוף.

אלו אשר אינם מגיעים מעולם הטיפולים יכולים להירתע מכך ולכן חשוב להבין במה מדובר.

לאורך השנים, הגוף שלנו עובר חוויות שונות. חוויות אשר גורמות לשינויים בתנועתיות ולחוסר איזון של מערכת השלד והשרירים.

הטיפול הכירופרקטי מחזיר את האיזון.

יכול לעניין אתכם גם:

במהלך הטיפול הכירופרקט יפעיל כוח מתון ומדוד באופן מהיר על החולייה בה הוא מטפל ובכך יאזן אותה.

באותו הרגע יכול להיות שישמע "קנאק" אך לא חובה בכך. המטרה היא לא להזיז את כל הגוף אלא להניע את החוליות והשרירים במקום הרצוי בלבד. הטיפול עצמו יכול להיות גם קצר מאד אך התוצאה היא זו שחשובה.

לבצע טיפול במקום הנכון

טיפול כירופרקטי יכול לתת לך מענה למגוון רחב של בעיות הקשורות לשלד, למפרקים ולשרירים.

אם יש לך ספקות ושאלות על התחום, אנו מזמינים אותך להעלות אותן בפנינו. אנו, בכירופרקטיקה לאיכות חיים מביאים ניסיון עשיר ולימודים רבים ואלו באים לידי ביטוי בכל טיפול.

לפרטים נוספים ובדיקה כיצד נוכל לעזור לך, כל שעלייך לעשות הוא ליצור עמנו קשר.

אודות | צור קשר