ראשי » כיצד ניתן לטפל במקרים של פריצת דיסק?

כיצד ניתן לטפל במקרים של פריצת דיסק?

הטיפול הכירופרקטי אינו מחזיר את הדיסק חזרה למקום אלא מוריד את הלחץ מהעצב המגורה. פיזיולוגית, לא ניתן להחזיר את המצב לאחור, אך אין זה אומר שנגזר על מי שסובל מפריצת דיסק לחיות בסבל למשך כל ימי חייו. כירופרקט מומחה בתחום יוכל להיות הגורם הנכון לפנות אליו.

המטפל משתמש במספר טכניקות וכלים על מנת להפחית את הלחץ במקום. הוא יכול להשתמש בידיים ולהפעיל מניפולציות, בזהירות ובדיוק רב. כמו כן, ישנם מכשירים ומיטות מיוחדות שיוצרים מתיחה, מזיזים בעדינות ותחת השגחת המטפל את החוליות ומעניקים שחרור לאזור. בנוסף לטיפול המתבצע בתוך הקליניקה, המטפל ינחה את המטופל לבצע תרגילים שונים אשר יעזרו לו לשמור על השינוי.

כנסו לקרוא את הכתבה במאקו – רפואה אלטרנטיבית: למי ללכת, מתי ללכת וכמה זה עולה

פריצת דיסק

פריצת דיסק – קריטריונים לבחירת שיטת טיפול ומטפל

כאבי הגב שלך דורשים התייחסות מקצועית. בחירת שיטת הטיפול והמטפל יכולה להיות חלק משמעותי בתהליך הטיפולי. כבר בשלב הבדיקה או השיחה הראשונית עם הגורמים השונים, יש לבדוק כי הם עונים על כל הקריטריונים הבאים:

ניסיון

הניסיון של המטפל ושל שיטת הטיפול הם אחד הקריטריונים שצריכים להשפיע על ההחלטה שלך. בכל הנוגע אל פריצת דיסק, יש לזכור כי לא ניתן להחזיר את הגלגל לאחור (או את הדיסק למקומו), אך כן ניתן להקל באופן משמעותי על הכאב דרך כירופרקטיקה.

השכלה

פריצה של הדיסק היא אינה דבר של מה בכך. מי שעוסק בטיפול בתחום חייב להביא איתו הוכחות של השכלה מתאימה. ייתכן וישנם מטפלים אשר מציעים שיטות שאינן מוכרות ויתכן ויהיו כאלו שיגידו כי למדו כירופרקטיקה בקורס קצר, אך ללא תעודה. יש להקפיד לגשת רק לרופא אשר יכול להציג את תעודת הלימוד.

אמצעי טיפול

הכירופרקטיקה מתבססת על הפעלת כוח ומניפולציה באופן ידני. זוהי שיטה טובה ויעילה לטיפול בשלל בעיות גב, אך מעבר לידי המטפל, ישנם אמצעים נוספים כמו אולטרסאונד, מיטות מיוחדות ומכשירים וכדאי לברר כי בקליניקה ישנם כל האמצעים הללו.

נשמח לעמוד לרשותך

קליניקת כירופרקטיקה לאיכות חיים מעמידה לרשותך צוות מקצועי, שלל מכשירים וידע רב בכל הנוגע לטיפולי פריצת דיסק. אנו לא מבטיחים להחזיר את הדיסק למקום וזאת מסיבה פשוטה, כיוון שלא ניתן לעשות זאת מבחינה אנטומית. אנחנו מבצעים טיפולים לאחר בחינת ההדמיות השונות ולאחר שהבנו את חומרת המצב.

לד"ר רז יהודה וד"ר מיכאל שוורץ ניסיון רב בטיפול בבעיות גב שונות. אנו מזמינים אותך ליצור עמנו קשר, לקבוע תור ולאפשר לנו להקל על הכאב שלך.