ראשי » בחירת כירופרקט פרטי

בחירת כירופרקט פרטי

כירופרקטיקה באה לטפל בשלל בעיות הקשורות במערכת השלד והשרירים. המילה "כירופרקטיקה" נחלקת לשתי מילים: "כירו" = ידיים "פרקטיקה" = ביצוע. מכאן ניתן להבין כי רוב הטיפול מתבצע על ידי מטפל מקצועי, בעזרת ידיו. בנוסף לכך, לרשות המטפל ישנם שלל כלים בהם גם מיטת למתיחה, אולטרסאונד, מכשור רטט ואחרים.

עם אילו בעיות אפשר לפנות אל כירופרקט פרטי?

הטיפול מתמקד במערכת השלד והשרירים. הוא יכול לתת מענה לכאבי ראש, כאבי גפיים, כאבי גב ולטפל בליקויי יציבה. כירופרקט פרטי יכול לטפל במקרים של פריצות דיסק ולהקל על הכאב וכן יכול לעזור בעקמת. לרוב תידרש סדרת טיפולים ולאחר המפגש הראשון יוכל הכירופרקט לבחור את שיטת הטיפול ולהעריך כמה זמן ייקח עד להשגת ההקלה הנדרשת.

חשוב לציין כי מטופלים רבים מרגישים הקלה כבר לאחר הטיפול הראשון. בכל מקרה של ספק על אופן הטיפול והאם הכירופרקט הוא הכתובת המתאימה עבורך, מומלץ ליצור קשר עם המרפאה.

כיצד מתבצע הטיפול?

כל טיפול מתבצע בהתאם לאופי הבעיה, החומרה שלה, משך הזמן שלה ופרמטרים אישיים נוספים.

באופן כללי, השלבים הנם:

• בשלב הראשון כירופרקט פרטי ירצה להבין את מהות הבעיה. לשם כך הוא יבצע תשאול וייקח מדדים אישיים. במידת הצורך, הוא יבקש לראות בדיקות שונות או יפנה אותך לבצע אותן.
  • בשלב השני אפשר יהיה להתחיל את הטיפול. לאחר שהמטפל יידע מהי התוכנית שלו הוא יוכל להתחיל להפעיל מניפולציות ולהשתמש במכשירים השונים. המילה "מניפולציות" עשויה להפחיד את מי שלא מכיר את הטיפול, אך למעשה מדובר בהפעלת כוח על אזורים שונים בגוף והחזרת הגוף למצב המיטבי שלו.
  • בסיום כל טיפול ייתכן והמטפל ייתן לך הוראות ותרגילים לביצוע בבית. במקרה זה מומלץ לבצע את התרגילים כיוון שיש להם חלק משמעותי בהחלמה ובשיפור המצב.

יכול לעניין אותך גם:

בחירת כירופרקט באופן פרטי – שבאמת מתאים לך

בחירת המטפל היא חלק בלתי נפרד וחשוב בטיפול. הדבר הראשון שעליך לשים לב אליו הוא פניה אל כירופרקט פרטי שהוכשר לעסוק בתחום. היום אפשר למצוא מטפלים אשר מעידים על עצמם שהם משתמשים גם בטכניקות מעולם הכירופרקטיקה, אך אין זה אומר שהם למדו את התחום. רק מי שמחזיק בתואר יכול להציע לך טיפול.

נקודה חשובה נוספת היא התקשורת עם הכירופרקט. כבר בשיחת הטלפון כדאי לשים לב לכך שהמטפל קשוב לך. אם יש לך שאלות, חשוב שיינתנו לך תשובות וכדאי לברר אם ישנן בדיקות מקדימות שעליך להביא איתך. כדאי גם לבחור בקליניקה אשר מעמידה לרשותך ציוד מגוון ומתקדם.

מרפאות כירופרקטיקה לאיכות חיים

במרפאות כירופרקטיקה לאיכות חיים מחכים לך ד"ר רז יהודה וד"ר מיכאל שוורץ. שניהם מחזיקים בתואר בתחום ולשניהם ניסיון עשיר. אנו מזמינים אותך להרגיש יותר טוב, בכל אחת מהקליניקות וליהנות מטיפול מקצועי ומתקדם. לפרטים נוספים, זה הזמן ליצור עמנו קשר.