אישה מבוגרת יושבת על ספה עם כאבי גב תחתון

טיפול בכאבי גב תחתון

כאבי גב תחתון הם מהנפוצים בכאבים בגופנו. מעל 80 אחוז מהאוכלוסייה סובלים מבעיות גב תחתון בשלב זה או אחר בחייהם ועל כן טיפול בכאבי גב תחתון הינו ברמת דרישה גבוהה.

מהם כאבי גב תחתון ?
כאבים בגב תחתון הם בעיקר כאלו המבוססים על כאבים בשרירים של הגב התחתון וחלקם על בעיות בשלד החלק התחתון בגוף.
כאבי גב תחתון נגרמים בשל סיבות רבות כאשר העיקריות שבהן הן:
• חוסר פעילות גופנית
• שעות עבודה ארוכות של עמידה על הרגליים
• ישיבה ממושכת ללא תנועה רבה מול המחשב
• הרמה של משאות כבדים
• תנועות חדות \ מהירות מדי

מהם טיפולים בכאבי גב תחתון ?

ישנן כמה שיטות טיפול בכאבי גב תחתון כאשר כל טיפול מותאם לסיבות של הכאב או למקור הכאב. במקרים מסוימים תספיק מנוחה של יומיים שלושה על מנת שהגב יפסיק לכאוב, אולי בתוספת של משככי כאבים, אך במרבית המקרים יש צורך לטפל במקום בצורה מקצועית.
טיפול כירופרקטי מקצועי יכול לעזור בשחרור של גב תחתון תפוס או כואב ולאפשר לכם להיפתר מהכאב בדרך קלה ומהירה יחסית.
ראשית יש לבצע אבחון של הגב התחתון, בדיקת רקע של מחלות או כאבי גב קודמים ובעיקר את מצב החוליות והשרירים באזור הכואב. בהתאם לממצאי האבחון תיבנה תכנית עבודה טיפולית במטרה לשפר את מצב האזור הכואב ולשחרר את הכאב.
טיפולי הבסיס יהיו עיסוי ומתיחות שיבוצעו במקצועיות במטרה לשחרר את השרירים ואת החוליות התפוסות. מעבר לכך ייתכן שימוש במכשירים רפואיים שונים שיעזרו בטיפול בכאב הגב התחתון.

שתפו אותנו

שיתוף ב facebook