ראשי » כירופרקטיקה בפתח תקווה – לטיפול יסודי בבעיה

כירופרקטיקה בפתח תקווה – לטיפול יסודי בבעיה

איש עם כאבי גב

טיפול של כירופרקטיקה לאיכות חיים בפתח תקווה נועד לעזור לך לטפל במגוון רחב של בעיות וזאת מן היסוד. כאן נבחן על אילו בעיות נוכל לתת מענה, כיצד מתבצע האבחון ומה כולל הטיפול עצמו.

מרפאת כירופרקטיקה בפתח תקווה מטפלת בשלל בעיות

מרפאת הכירופרקטיקה מטפלת בשלל בעיות על ידי מומחים בתחום. רוב האנשים מכירים את היכולת של הטיפול בבעיות שלד וכאבי גב. מעבר לכך ניתן לטפל גם בכאבי ראש, מפרקים, בעיות יציבה, כאבי שרירים ולסייע לתהליך השיקום לאחר פגיעת ספורט או תאונת דרכים.

הכירופרקטיקה מתבססת על טיפול במערכת השלד ודרכה ניתן לטפל בשלל בעיות וכאבים. המטפל יבצע מניפולציות שונות, חלק באמצעות תנועות הידיים וחלק בעזרת מכשירים ייעודיים ואולטרסאונד.

למידע אודות הצוות

אבחון לפני תחילת הטיפול

במרפאת כירופרקטיקה בפתח תקווה הטיפול יתחיל מאבחון. לצורך כך יהיה על המטופל לשתף את המטפל בכל מצב רפואי אשר נראה לו קשור או שאינו קשור. במידה וישנן הדמיות שונות יש להביא אותן. ייתכן ובמצבים מסוימים יבקש המטפל לקבל הדמיות לפני שיתחיל את הטיפול.

לאחר מילוי השאלון המטפל יוכל לבחון את הגוף של המטופל. דרך מגע המטפל יוכל להבין מהם האזורים המתוחים בגוף, היכן יש חולשה, לאיזה אזור לגשת וכיצד.

הטיפול עצמו

כפי שציינו, הטיפול יכול להתבצע באמצעים שונים וזאת בהתאם לבעיה ולמצב הפרטי שלך. רוב הטיפולים יכללו את השלבים הבאים:

שלב ראשון – ריכוך

על מנת שאפשר יהיה לטפל בבעיה יש צורך לגשת אליה. הגוף צריך להיות משוחרר מספיק על מנת לתת למניפולציות השונות מקום. לכן המטפל ישתמש בתנועות עיסוי ובציוד מיוחד עד שירגיש כי הגוף מוכן לעבור לשלב הבא, שלב התיקון.

שלב שני – תיקון

שלב זה לא יכול להתבצע לפני זה שלפניו ובמהלכו המטופל ירגיש את המניפולציות השונות. לצורך התיקון המטופל יזיז את החוליות ויבצע טיפול עמוק וכל תנועה תתבצע בדיוק רב ותוך בחינת ההדמיות השונות אם יש צורך.

שלב שלישי – קיבוע

המטרה היא לא רק לטפל בכאב באותו הרגע של הטיפול אלא לשנות את המצב הנוכחי. לכן, השלב האחרון עובד על קיבוע המצב הקיים וזאת תוך שימוש במכשירים שונים ומתן המלצות לתרגילים אותם יש לבצע בבית.

כירופרקטיקה לאיכות חיים

קליניקת כירופרקטיקה לאיכות חיים מנוהלת על ידי ד"ר מיכאל שוורץ בעל מומחיות רבה בתחום. בכל הנוגע לכאבים, טיפול כירופרקטיקה בפתח תקווה יכול לתת לך מענה מן היסוד וזה הזמן שלך לקבוע טיפול.

צרו עימנו קשר עוד היום.