ראשי » כירופרקטיקה לפריצת דיסק

כירופרקטיקה לפריצת דיסק

אחד הגורמים העשויים להסביר את המקור לכאבי גב הוא פריצת דיסק אשר רבים התמודדו עם מקור זה. מדובר בבעיה אורתופדית העשויה להתרחש בשל סיבות שונות אך מדובר בבעיה המקרינה כאב על חלקים אחרים בגוף. הטיפול הינו חשוב ביותר וכיום ניתן למצוא שורה ארוכה של טיפולים, לרבות טיפולי כירופרקטיקה לפריצת דיסק.

מה כולל הטיפול

חשוב להבין מה משמעות הטיפול- עמוד השדרה מורכב מחוליות ובין החוליות מצוי דיסק הנועד לבלום זעזועים ולסייע להתמודד בצורה טובה יותר עם העומס המופעל על עמוד השדרה.

אותו עומס נחשב בלתי נמנע ולכן קיימת חשיבות עליונה לטפל בפריצת דיסק. טיפול באמצעות כירופרקטיקה עשוי להעמיק ולאתר את הגורמים אשר הובילו לפריצת הדיסק במטרה לספק טיפול מתאים לטווח ארוך.

טיפול שאינו כולל ניתוחים

היתרון המשמעותי של טיפול כירופרקטיקה טמון בכך כי אין צורך לבחור בהליך ניתוחי או שימוש בתרופות אלא רק בסיוע של כירופרקט מומחה בתחום.  מטרת הטיפול היא לסייע לגוף להגיע להחלמה מלאה ללא סיוע בתרופות וניתוח.

במטרה להשיג את התוצאה יש צורך באבחון מדויק ולאחר מכך לבחור את הטיפול המתאים אשר מטרתו היא להביא לשחרור העמוס על עמוד השדרה ולהעלים את הכאבים. הטיפול בשיטה הנ"ל מסייע לשחרור השרירים בצורה יעילה ביותר.

מה כולל האבחון

לפי מומחים הדוגלים בכירופרקטיקה, מדובר בהליך הנועד להחזיר את מערכות הגוף לתפקוד תקין ואפשרות להחלים בצורה טבעית ללא התערבות של ניתוחים. במסגרת האבחון ניתן להסתייע בצילומי הדמייה.

יכול לעניין אותך גם:

במסגרת הטיפול יש פתרון לבעיה

הטיפול נועד לתת מענה למקור הבעיה ולא רק עבור התוצאה. אנשים אשר סובלים מפריצת דיסק לא יודעים כי פריצת הדיסק אינה קשורה לכאבים שהם חשים בגב אלא לליקויים אנטומיים ומכאניים. לפי הכירופרקטיקה אין צורך להיכנס לדאגות מיותרות אלא ניתן למצוא את שיטת הטיפול המתאימה ביותר.

למעשה, באמצעות הכאבים ניתן לקבל איתות כי דבר מה אינו תקין ויש להחזיר את המערכות בגוף לפעילות סדירה באמצעות בחינת אורח החיים ושורה של תרגילים שמטרתם היא להפחית את העומס על הגב במטרה למנוע כאבים שונים העשוים להתפתח לפריצת דיסק.

כיצד מתבצע הטיפול

הטיפול מתבצע באמצעות נגיעות לאורכו של עמוד השדרה תוך הפחתה של המתח הכרוני בשרירי הגב והפחתת הלחץ על הדיסק. יתרה מזאת, באמצעות הטיפול ניתן לדווח על שיפור היציבה ועמוד השדרה וכן עמוד בעומסים המוטלים על עמוד השדרה.

טיפול אצל המומחים הטובים ביותר

ד"ר רז יהודה וד"ר מיכאל שוורץ הינם המומחים הטובים ביותר לטיפול בבעיות של פריצת דיסק באמצעות כירופרקטיקה.