ראשי » כירופרקטיקה לשכמות

כירופרקטיקה לשכמות

מהי עצם השכם ומה התפקיד שלה בגוף האדם? כיצד טיפול בהפרעות שריר-שלד יכול לסייע לשכמות? מדוע כירופרקטיקה היא שיטת טיפול יעילה?

השכמות, או יותר נכון "עצמות השכם", מהוות חלק בלתי נפרד מחגורת הכתף. מבחינה אנטומית, אפשר לזהות את התפקיד של השכמות כאלו שמחברות בין עצם הזרוע לבין עצם הבריח. כמו כן, חשוב לציין שעצם השכם היא מטבעה שטוחה ודקה – והמיקום שלה בחלק האחורי של כלוב הצלעות מקשה על הגישה אליה על רקע כאבי גב.

הפתרון לכאבי שכמות יכול להיות מבוסס על מניפולציות בעמוד השדרה ועל עקרונות של כירופרקטיקה. במסגרת כירופרקטיקה ניתן לטפל בסוגים שונים של הפרעות שריר-שלד, לשפר את הבריאות הכללית ולמנוע כאבי גב, שרירים וצוואר. כמו כן, כירופרקטיקה מומלצת מאוד עבור אזור השכמות והיא מוכיחה את עצמה אצל גברים ונשים בגילאים שונים.

כירופרקטיקה עושים רק אצל מומחים

כירופרקטיקה לאיכות חיים – דר. רז יהודה ודר. מיכאל שוורץ – זו המרפאה שחיכית לה על מנת להיפטר מכאבי גב. אם ברצונך לטפל בהפרעות שריר-שלד לפי עקרונות של כירופרקטיקה ולהשיג תוצאות מעולות בתוך זמן קצר, הגעת למקום הנכון.

מה תפקידה של כירופרקטיקה לשכמות?

טיפול כירופרקטי מתמקד בכאבים שמקורם בעמוד השדרה ומוקרנים לאזורים אחרים בגוף. במילים פשוטות, המשמעות היא שבזכות כירופרקטיקה כבר לא צריך לנסות להשיג גישה ישירה לשכמות – אלא אפשר להשפיע על עצם השכם גם בעזרת מניפולציות על אזורים אחרים. כאשר האזורים הללו הם עמוד השדרה, הגב העליון, חגורת הכתפיים ולעיתים גם הצוואר, התוצאות משביעות רצון ויש שיפור ניכר בבריאות הכללית.

מלבד האמור לעיל, כירופרקטיקה לשכמות מתאפיינת בכך שהיא כוללת פעילות משקמת. במקום להסתפק בתרפיות ידניות, טיפול באלקטרודות או ציוד חשמלי נלווה, אפשר להתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי שימור הישגי הטיפול ומניעת כאבים בחיי היום יום. מהבחינה הזו, העקרונות של כירופרקטיקה הופכים לחלק בלתי נפרד מהשמירה על איכות חיים ומהניסיון למנוע מכאבי שכמות לחזור בעתיד.

שלבים בטיפול בשכמות

טיפול בהפרעות שריר-שלד יכול לסייע למניעת כאבי גב ושכמות רק כאשר הוא מתואם בצורה נכונה. בשלב הראשון, מה שכדאי לעשות הוא להגיע לאבחון כללי ולנסות לזהות את הסיבה לכאבי השכמות ולא רק את הנקודות הכואבות. בשלב השני, בוחרים את הטכניקה המתאימה לפי עקרונות של כירופרקטיקה ומיישמים אותה באזורים הרלוונטיים של הגב ועמוד השדרה.

לבסוף, כירופרקטיקה מתגלה כשיטת טיפול יעילה בגלל היכולת שלה לשמר את התוצאות. זה אומר שמיד לאחר הטיפול ניתן להיפטר מכאבי השכמות ולחזור לשגרה מלאה בחיי היום יום.

אנחנו כאן בשביל לטפל בך

המומחים של כירופרקטיקה לאיכות חיים – דר. רז יהודה ודר. מיכאל שוורץ יודעים מה לעשות כדי לשפר את איכות החיים שלך. רוצה לקבל פרטים נוספים? נשמח לתאם מפגש לטיפול כירופרקטיקה לשכמות.