ראשי » כירופרקטיקה לשרירים תפוסים

כירופרקטיקה לשרירים תפוסים

אילו טיפולי כירופרקטיקה מתאימים לשרירים תפוסים? כאשר אתם מחפשים מרפאה לכירופרקטיקה, עליכם לחפש מרפאה עם מומחים בתחום כירופרקטיקה לשרירים תפוסים. כאשר שרירי הגוף תפוסים, נוצרים בעיות שונות בגוף. החל מהאיבר התפוס ועד לבעיות נוספות באברים נוספים. ולכן, יש לעבור סדרת טיפולים המשחררת שרירי אברים אלו.

השרירים התפוסים יוצרים בעיות שונות בגוף

שרירים תפוסים, גורמים לבעיות שונות בגוף. ראשית כל – נוצר כאב באזור התפוס. אולם, בדרך כלל, השרירים התפוסים, גורמים לבעיות חדשות. למשל – שרירים תפוסים בצוואר, יכולים לגרום לעצבנות יתר וחוסר רוגע. אילו בעיות אנו מכירים?

מגרנות – המיגרנות, נוצרות לפעמים משרירים תפוסים בראש ובצוואר. לכן, אחת מהדרכים להפטר לצמיתות ממיגרנות, היא לשחרר את שרירי הראש והצוואר. לפעמים, נדרשים לכך מספר טיפולים של כירופרקטיקה. וכמובן, תרגילים מתאימים לביצוע בבית והמלצה על כריות לגב. ובנוסף, תרגול כיצד לשבת נכון מול המחשב.

כאבים בגב התחתון – כאשר שרירי הגב התחתון נתפסים, נוצרים כאבים בגב התחתון. אבל, כאבים בגב התחתון, יכולים לגרום לבעיות נוספות, כמו רגליים רדומות, או מקומות אחרים רדומים בגוף. העומס הנוצר על שרירי הגב התחתון, יוצר עומס ומתח על כל האברים והשרירים בגוף. ולכן, יש לטפל ולשחרר את הגב התחתון ממתח השרירים.

ממה נוצרים השרירים התפוסים

מה גרם לשרירי הגוף להיות במצב תפוס? הסיבות לכך, יכולות להיות פיזיות, או חיצוניות. לפעמים, האבחון שנעשה לפני טיפול הכירופרקטיקה, יכול לסייע לעלות על שורש הבעיה. לפעמים, הסיבה לכך היא עומס יתר על השריר ועל כל האיבר בגוף.

טיפול כירופרקטיקה לשרירים תפוסים לטווח הקצר והארוך

כאשר מרפאה נותנת טיפול כירופרקטיקה לטיפול בשרירים תפוסים, מהלך הטיפולים מתחלק לשניים: בחלק הראשון, מתמקד המטפל בטיפולים ידניים, שמטרתם לשחרר את השרירים התפוסים. בחלק השני. מסייע הכירופרקט במניעת מצב נוסף, בו נתפסים השרירים.

לפעמים, דרושה התערבות מכנית כדי לשחרר שרירים תפוסים

בדרך כלל, טיפולי הכירופרקטיקה, נעשים בטכניקות ידניות בלבד. אולם, ישנם טכניקות מכניות המשחררות שרירים תפוסים. ישנם, מכשירים מיוחדים, איתם עוברים על האזורים התפוסים. המכשיר, גורם לשחרור עומס מאזורים אלו. מכשירים אלו, פועלים באמצעות טכנולוגיית רטט.

יכול לעניין אותך גם:

טיפולי כירופרקטיקה בשיטת KST מטפלים בבעיות שנוצרו מהשרירים התפוסים

שיטת הכירופרקטיקה KST, הינה שיטה הוליסטית. השיטה, מסייעת לרפא בעיות גוף – נפש, שנוצרו כתוצאה מחוסר איזון ומארגון לא נכון של הגוף. לפעמים, שרירים תפוסים, גורמים לבעיות רגשיות סמויות. לכן, השיטה ההוליסטית, משחררת מטענים רגשיים שנוצרו בגוף כתוצאה מהשרירים התפוסים.

כירופרקטיקה לשרירים תפוסים כדאי לבצע ב-כירופרקטיקה לאיכות חיים

נתפסו לכם שרירים במקומות שונים בגוף? פנו למרפאת "כירופרקטיקה לאיכות חיים". במרפאות המנוהלות על ידי ד"ר מיכאל שוורץ וד"ר יהודה רז, אנו נבצע אבחון מקיף כדי לגלות מה גרם להיווצרות שרירים תפוסים. אנו ניתן לכם טיפול מדויק, הכולל תרגול בבית. אנו משלבים הטיפול, טכניקות טיפול הוליסטיות, המסייעות בשחרור השרירים.

לא נשארים עם שרירים תפוסים! פנו למרפאה של ד"ר מיכאל שוורץ עוד היום!