ראשי » כירופרקטיקה לשרירים תפוסים

כירופרקטיקה לשרירים תפוסים

מי סובל בעיקר משרירים תפוסים? מה ההבדל בין סוגי טיפולים בכאבי שרירים? כיצד כירופרקטיקה מסייעת לטיפול בבעיות שדרה ספציפיות? בואו נתחיל בטיפול.

התחום של כירופרקטיקה רחב מכפי שנהוג לחשוב והוא כולל בתוכו גם את האפשרות לטפל בשרירים תפוסים. בטווח הקצר, מה שעושים אנשי מקצוע מהתחום של כירופרקטיקה כדי לטפל בשרירים תפוסים הוא להפעיל טכניקות ידניות שונות. בהמשך, ניתן גם לבסס את הטיפול על סיגול מפרקים, מניפולציה שדרתית וטיפול בנקע חלקי של מפרקים.

כירופרקט שיודע מה הגוף שלך צריך

במרפאת כירופרקטיקה לאיכות חיים – דר. רז יהודה ודר. מיכאל שוורץ – מבינים בדיוק מה הגוף שלך צריך. יש לנו את הניסיון והציוד המתאימים לטיפולי כירופרקטיקה לשרירים תפוסים ואצלנו יהיה לך קל להרגיש בבית מהרגע הראשון. כעת, כל שנותר לך לעשות הוא לתאם תאריך ולהגיע לטיפול שחיוני עבורך לגוף ולנשמה.

יכול לעניין אותך גם:

הבדל בין סוגי טיפולי כירופרקטיקה לשרירים תפוסים

טיפולי כירופרקטיקה מתמקדים באבחון, טיפול ומניעה של הפרעות במערכת העצבית שריר-שלד. בניגוד לטיפול אורטופדי רגיל שבו מקלים על כאבי השרירים התפוסים, במסגרת כירופרקטיקה שמים דגש על מניעה שלהם לטווח הקצר והארוך ועל שיפור הבריאות הכללית.

היתרונות של כירופרקטיקה

שרירים תפוסים משפיעים כיום על גברים ונשים בטווח רחב של גילאים. השרירים עלולים להיתפס בגלל היעדר או עודף של פעילות גופנית, בשל מצב בריאותי לקוי, על רקע עומס פיזיולוגי, בגלל חרדות ובעיות נפשיות ועוד. בכל אחד מהמקרים האלה, הפתרון הכי טוב הוא שילוב בין טכניקות ידניות, סיגול מפרקים ומניפולציה שדרתית תחת העקרונות המנחים של כירופרקטיקה.

מה עושה כירופרקטיקה?

כירופרקטיקה מטפלת בשרירים התפוסים כיוון שהיא מתמקדת בסיבה לבעיה ולא רק בסימפטומים שמופיעים על פני השטח. נקודת מבט רחבה שהיא חלק בלתי נפרד גם מתחומים אחרים של רפואה אלטרנטיבית הופכת את העקרונות של כירופרקטיקה לחיוניים בטיפול בשרירים תפוסים, בעיקר כאשר היא מיושמת בצורה נכונה ומקצועית.

טיפול בבעיות עמוד שדרה ספציפיות

עוד יתרון של כירופרקטיקה הוא שבעזרתה ניתן לחשוף בעיות עומק קשות יותר של המערכת העצבית שריר-שלד. לפי הכירופרקטיקה, אפשר לטפל ואפילו למנוע מחלות באמצעות מניפולציות ידניות ולכן שרירים תפוסים או כאבי גב הם הזדמנות מעולה לשפר את איכות החיים. בכל אחד מהמקרים האלה, מה שעושים הוא להתמקד באזור של עמוד השדרה גם בשביל למנוע מהשרירים להיתפס וגם בשביל לשפר את הבריאות הכללית של המטופלים.

שרירים תפוסים הם לא גזירה משמיים

במרפאת כירופרקטיקה לאיכות חיים – דר. רז יהודה ודר. מיכאל שוורץ מאמינים שאין שום סיבה להמשיך לסבול בגלל שרירים תפוסים. אם הגעת עד הלום, סביר להניח שכבר קיימות הפרעות במערכת שריר-שלד שמטרידות את מנוחתך. לכן, אנו נשמח להיכנס לתמונה ולתאם עבורך טיפול כירופרקטיקה לשרירים תפוסים מיד לאחר השארת פרטים באתר הרשמי.