ראשי » מה עושה כירופרקט?

מה עושה כירופרקט?

כירופרקטיקה היא שיטת טיפול אשר מתבצעת באמצעות הידיים של המטפל ושימוש במכשירים ייעודיים. במהלך הטיפול נעשות מניפולציות שונות של המטפל על המטופל. אף על פי שהמילה "מניפולציה" נשמעת גדולה ואולי אפילו מפחידה, היא הרבה יותר עדינה. עיסויים, הנעה, מתיחות, הם חלק מהפעולות שיתבצעו בתהליך הטיפולי.

באילו מקרים הכירופרקטיקה יכולה לעזור לך?

רגע לפני שאפשר יהיה להסביר מה עושה כירופרקט, כדאי להתמקד בבעיות שטיפול זה יכול לעזור בו כשלמעשה מדובר במגוון רחב של בעיות ובהן:

• כאבי גב.
  • מתח וכאבים בשרירים.
  • פציעות ספורט.
  • כאבי ראש.
  • פריצת דיסק.
  • ליקוי יציבה.
  • ועוד.

מה עושה כירופרקט במהלך הטיפול?

חשוב לא רק להבין מה הכירופרקט עושה במהלך הטיפול אלא גם להבין כי כל טיפול הוא שונה. בתחילה, יהיה עליך למלא שאלון רפואי אשר יעזור למטפל להבין מהו המצב שלך, מה כואב לך ואם יש צורך הוא יבקש לראות הדמיות וצילומים שיסבירו באופן מדויק את הבעיה.

לאחר שלמטפל יהיה את כל המידע הנחוץ הוא יוכל להתחיל לבצע את המניפולציות הנכונות. לשם כך הוא יוכל להשתמש בידיים, באולטרסאונד ובמכשירים המיועדים לטיפול זה. בסיום כל טיפול ייתן לך הכירופרקט הנחיות כיצד להתנהל ומשימות נוספות שתפקידן לעזור לך להרגיש טוב יותר.

הזמן המתאים לפנות אל הכירופרקט

לאחר שהבנו מה עושה כירופרקט עלינו לדעת מתי זה הזמן לפנות אליו. ככלל, ככל שנמתין יותר זמן עם הכאב או הבעיה ניתן לשער שהיא תחמיר. אמנם ישנן בעיות אשר יכולות לחלוף מעצמן ודורשות רק מנוחה, אך בכל מה שנוגע בבעיות של השלד והשרירים ולפגיעות, המתנה בטיפול יכולה להוביל להחמרה במצב ובכאב.

מומלץ לפנות אל כירופרקט כאשר ישנם כאבי ראש לאורך זמן, כאבי גב שלא חולפים, לאחר פגיעה פיזית וכחלק מתהליך השיקום, במקרה של ליקוי מולד, לאחר שזוהתה פריצת דיסק ובמקרה של כאב במפרקים, שרירים ובשלד.

מהן הסכנות של הטיפול?

הסכנה הגדולה ביותר היא ללכת למטפלים לא מקצועיים. כאשר אנו שואלים מה עושה כירופרקט אנחנו חייבים להבין כי כל מה שהוא עושה נלמד לאורך שנים ועל כן הטיפול אינו כרוך בסיכון. יש לשים לב כי תמיד חשוב להעביר את כל המידע הרפואי הרלוונטי וכמו כן חשוב לבדוק כי מדובר ברופא וכדאי למצוא את המומחים בתחום.

ד"ר רז יהודה וד"ר מיכאל שוורץ מנהלים את מרפאת כירופרקטיקה לאיכות חיים במקצועיות ומביאים ניסיון רב בטיפולים. נשמח לעזור גם לך לאחר יצירת קשר עימנו.