ראשי » כירופרקט

כירופרקט

מה התפקיד של כירופרקט וכיצד הוא משפיע על המערכת העצבית שריר-שלד? איך הפרעות במערכת שריר-שלד משפיעות על הבריאות הכללית? באיזה טכניקות משתמשים כדי לבצע כירופרקטיקה?

כירופרקט הוא איש מקצוע שמתמחה באבחון, טיפול ומניעה של הפרעות במערכת העצבית שריר-שלד. בין היתר, אדם שעוסק במקצוע הזה נדרש לעבור תהליך ארוך יחסית של הסמכה וצבירת מיומנות וניסיון. בנוסף, עליו להכיר לעומק את ההבדלים בין טכניקות שונות ולדעת כיצד ליישם אותן. במידה והוא מבצע את תפקידו נאמנה, התוצאה יכולה להיות השפעה חיובית על הבריאות הכללית של גברים ונשים בטווח רחב של גילאים.

להפקיד את הבריאות ואת איכות החיים שלך בידיים טובות

אצלנו במרפאת כירופרקטיקה לאיכות חיים מאמינים שאפשר וצריך לטפל בכאבי מערכת השריר-שלד כדי להשיב לך את איכות החיים שאבדה. אנו מזמינים אותך להצטרף לשורה ארוכה של מטופלים מרוצים ויכולים להמליץ עבורך על טיפול בהתאמה אישית. לא משנה מה הרקע הרפואי והאישי שלך, אצלנו הבריאות שלך בידיים טובות.

העקרונות המובילים של הכירופרקטיקה

כירופרקט נדרש ללמוד בראש ובראשונה כיצד לאבחן הפרעות במערכת העצבית של השריר-שלד. בניגוד למערכות עצבים אחרות, המערכת של השריר-שלד היא בעלת השפעה דרמטית על יכולת התנועה ולפיכך גם על איכות החיים. מעבר לכך, כאבי גב למשל נחשבים שכיחים מאוד באוכלוסייה ואבחון נכון שלהם הוא תנאי לטיפול מוצלח.

טיפול במערכת העצבית באמצעות טכניקות ידניות

מלבד האבחון, העקרונות של כירופרקטיקה קובעים שיש לטפל בהפרעות במערכת העצבית של השריר-שלד ושאפשר לעשות זאת באמצעות טכניקות ידניות. מלבד טכניקות כאלה, כירופרקט יכול לבצע את הטיפול באמצעות סיגול מפרקים, מניפולציה שדרתית וכמובן טיפול בנקע חלקי של המפרקים.

יכול לעניין אותך גם:

מניעת הפרעות גם לטווח הארוך

דווקא הנושא של מניעת הפרעות במערכת העצבית שריר-שלד הוא הכי פחות מוכר עבור אנשים שמגיעים לטיפול אצל כירופרקט. בפועל, מניעת ההפרעות מבוססת בחלקה על טיפול מקדים ועל עקרונות מנחים של רפואה אלטרנטיבית. בטווח הארוך, הדרך למנוע את הופעת הבעיות והכאבים במערכת השריר-שלד היא באמצעות מעורבות של כירופרקט מנוסה ומיומן.

בחירת טכניקה לפי סוג הטיפול

כאן המקום לציין שהטיפול במערכת העצבית באמצעות טכניקות ידניות דורש ניסיון קודם. מלבד החשיבות של הניסיון בבחירת הטכניקה המתאימה לטיפול בהפרעות קיימות, הוא יכול לסייע גם עבור כירופרקט שמעוניין למנוע את הישנות המקרים והכאבים בעתיד. בנסיבות כאלה, את הטכניקה בוחרים לפי סוג הטיפול ובהתאם להפרעות הקיימות במערכת השריר-שלד או למידת ההשפעה שלהן על הבריאות הכללית.

כירופרקט – מפגיש בין תחומי ידע שונים

במרפאת כירופרקטיקה לאיכות חיים – דר. רז יהודה ודר. מיכאל שוורץ מבינים את החשיבות של שילוב בין אנטומיה, פיזיולוגיה, פתולוגיה ורדיולוגיה. אנו עוקבים מקרוב אחר תופעות שונות שמשפיעות על מערכת העצבים שריר-שלד ומיומנים גם בבעיות שדרה ספציפיות. אם ברצונך להתייעץ עם כירופרקט מוסמך, כל שעליך לעשות הוא להשאיר פרטים באתר ונעמוד לרשותך בהקדם!